Αφορμή η ενότητα των Μαθηματικών ''Γνωρίζω καλύτερα τα κέρματα του ευρώ'' και ''Υπολογίζω τα ρέστα''. Κόψαμε τα νομίσματα που υπήρχαν στο παράρτημα και τα σειροθετήσαμε από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε το Παντοπωλείο μας με προϊόντα που είχαμε φέρει από το σπίτι. Γράψαμε σε κάθε προϊόν την τιμή που θέλαμε να έχει (χωρίς ΦΠΑ)!!
Το παιχνίδι μόλις ξεκίνησε.....
Το παιδί που καθόταν στο ταμείο έπρεπε να υπολογίζει τα ρέστα σωστά...εύκολο πολύ δεν ήταν. Δεν ξεχνούσε να δίνει και τις αποδείξεις (ποτέ δεν ξέρει κανείς!).
Παίξαμε με ψεύτικα ευρώ που είχαμε στην τάξη.
Διδακτικοί στόχοι :
Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να ετοιμάζουμε το Παντοπωλείο μας με προϊόντα που είχαμε φέρει από το σπίτι. Γράψαμε σε κάθε προϊόν την τιμή που θέλαμε να έχει (χωρίς ΦΠΑ)!!
Το παιχνίδι μόλις ξεκίνησε.....
Το παιδί που καθόταν στο ταμείο έπρεπε να υπολογίζει τα ρέστα σωστά...εύκολο πολύ δεν ήταν. Δεν ξεχνούσε να δίνει και τις αποδείξεις (ποτέ δεν ξέρει κανείς!).
Παίξαμε με ψεύτικα ευρώ που είχαμε στην τάξη.
Διδακτικοί στόχοι :
- Nα διακρίνουν τα κέρματα του ευρώ
- Να κάνουν ανταλλαγές
- Να συνεργάζονται σε ομάδες
Ο καθένας επέλεξε ένα προϊόν από το παντοπωλείο και απάντησε στις ερωτήσεις του βιβλίου για την ονομασία του προϊόντος, τις ιδιότητες του, τα συστατικά του και φυσικά την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται πάνω σε αυτό.
Παίξαμε, μάθαμε, ευχαριστηθήκαμε...και δεν φορολογηθήκαμε!
πολύ ωραία δουλειά!
ΑπάντησηΔιαγραφή