Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

Για να γελάσουμε ...Δημιουργούμε, Φανταζόμαστε, Ξεπερνάμε τα όρια...που οι μεγάλοι έχουν!


Στο μάθημα της Γλώσσας ξεκινήσαμε την ενότητα που είχε τίτλο 

"Για να Γελάσουμε".

Στόχος:  Η εξοικείωση με χιουμοριστικά κείμενα και τρόπους παραγωγής του αστείου.


Διαβάσαμε το κείμενο του Τζιάνι Ροντάρι που γίνεται αναφορά στο κλασικό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας όπου τα παιδιά κατανοούν πώς το λάθος προκαλεί γέλιο.


Ακολούθησε η παραγωγή ενός "ανάποδου" παραμυθιού από τους μαθητές που είχε σαν στόχο να καλλιεργήσει τον προφορικό και γραπτό λόγο αλλά και τη φαντασία τους.

Βασικοί ήρωες....η καμηλοπάρδαλη ,ο πελεκάνος και η χρυσομαλλούσα!

Και......
Η χρυσομαλλούσα Λίζα
Σ' ένα μικρό, κοκκινόσκεπο, αστείο, όμορφο σπιτάκι, ζούσε η χρυσομαλλούσα Λίζα.

Δίπλα της είχε πάντα ένα μικρό πελεκάνο. 

Έμπαιναν στην αμαξά τους και πήγαιναν βόλτα στο δάσος. 

Εκεί συνάντησαν τον Πινόκιο μαζί με μια καμηλοπάρδαλη. 

Είπε ότι έφυγε από τον πατέρα του, για να πάει στο σχολείο. 

Έλεγε όμως πάλι ψέματα και μεγάλωνε ο λαιμός της καμηλοπάρδαλης. 
Ο πελεκάνος που είχε πάντα
η χρυσομαλλούσα Λίζα μαζί της
Το κοκκινόσκεπο σπιτάκι της 
χρυσομαλλούσας Λίζας, 

που είχε πάντα μαζί της τον πελεκάνο  
της απέναντι φωτογραφίας.

Αποφάσισαν να γυρίσουν όλοι μαζί πίσω.

Πιο κάτω συνάντησαν την Κοκκινοσκουφίτσα κι έκλαιγε, γιατί δεν έβρισκε το φίλο της το λύκο. 

Ο λύκος την είχε αφήσει μέρες μόνη της γιατί έπαιζε με τα 3 γουρουνάκια. 

Σκέφτηκαν να την πάρουν μαζί τους στην άμαξα, αλλά ξαφνικά ήρθε τρέχοντας ένας νάνος που είχε βρει το γοβάκι της Σταχτοπούτας. 
Η Κοκκινοσκουφίτσα που
έκλαιγε επειδή έχασε το
φίλο της το λύκο.

Η καμηλοπάρδαλη που
ήταν μαζί με τον Πινόκιο
και κάθε φορά που έλεγε
ψέματα αυτός, μεγάλωνε
ο λαιμός της. 

Αποφάσισαν να μείνουν για πάντα μαζί και ο Πινόκιο να μην πει ξανά ψέματα. 

Η καμηλοπάρδαλη ήταν πλέον χαρούμενη. 

Ήταν μια όμορφη, αξέχαστη μέρα για όλους.








Η άμαξα που πήγαιναν βόλτα στο δάσος. 
Στιγμιότυπο από τη στιγμή που ο πελεκάνος και η καμηλoπάρδαλη
έχουν επιβιβαστεί στην άμαξα.

και οι μαθητές το εικονογράφησαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου