Την εβδομάδα που πέρασε η Β τάξη υλοποίησε ένα πρόγραμμα για τους λύκους.
Αφορμή ήταν το μάθημα της Μελέτης στην ενότητα για τα ΖΩΑ.
1η Μέρα
Οι μαθητές κατέγραψαν πληροφορίες και τις έφεραν στην τάξη. Ενθαρρύνθηκαν να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις.
Μετά την αφήγηση του παραμυθιού "Ο Πέτρος και ο λύκος", σχολιάσαμε πως ταιριάζει το κάθε μουσικό όργανο με τους ήρωες του παραμυθιού.
Οι μαθητές διατύπωσαν υποθέσεις με βάση τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους. Ακολούθησαν δύο πολύ καλά ερωτήματα:
2η Μέρα
Ξεκινήσαμε με παιχνίδι. Ένας μαθητής υποδύεται το λύκο και οι υπόλοιποι μαθητές κάνουν ερωτήσεις.
-Πες μας λύκε...
3η Μέρα
Συνεχίσαμε με παραμύθια για καλούς λύκους:
(είχαμε φέρει συνταγές και υλικά για το μάθημα της Μελέτης και τα διαβάσαμε).
Είπαμε παροιμίες για λύκους και διασκεδάσαμε με γλωσσικά παιχνίδια :
ΠΕΙΝΑΩ ΣΑΝ ΛΥΚΟΣ..
ΣΤΟΧΟΣ:
Οι μαθητές να ανιχνεύσουν τις αντιλήψεις που εκφράζονται μέσα από τα παραμύθια για τους λύκους.
4η Μέρα
Γι αυτό...
Επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη του δήμου ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ όπου μας ξενάγησαν στο χώρο και αναζητήσαμε παραμύθια με λύκους. Η συγγραφέας, κ. Β. Χατζηγιάννη μας διηγήθηκε το δικό της παραμύθι το οποίο μας άρεσε πολύ.
5η Μέρα
Φέτος ταξιδέψαμε σε μια χρονιά που ακούσαμε, διαβάσαμε αλλά και γράψαμε αρκετά παραμύθια. Αποφασίσαμε λοιπόν, ο καθένας από εμάς να βάλει τη φαντασία του και να γράψει μια μικρή τελευταία ιστορία με λύκους άγριους,καλούς, όμορφους, διαφορετικούς..
Αφορμή ήταν το μάθημα της Μελέτης στην ενότητα για τα ΖΩΑ.
1η Μέρα
Οι μαθητές κατέγραψαν πληροφορίες και τις έφεραν στην τάξη. Ενθαρρύνθηκαν να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις.
Μετά την αφήγηση του παραμυθιού "Ο Πέτρος και ο λύκος", σχολιάσαμε πως ταιριάζει το κάθε μουσικό όργανο με τους ήρωες του παραμυθιού.
Οι μαθητές διατύπωσαν υποθέσεις με βάση τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους. Ακολούθησαν δύο πολύ καλά ερωτήματα:
- Tι ξέρουμε για τους λύκους;
- Ο λύκος είναι πράγματι κακός;
2η Μέρα
Ξεκινήσαμε με παιχνίδι. Ένας μαθητής υποδύεται το λύκο και οι υπόλοιποι μαθητές κάνουν ερωτήσεις.
-Πες μας λύκε...
3η Μέρα
Συνεχίσαμε με παραμύθια για καλούς λύκους:
- "O λύκος που έγινε μάγειρας"
(είχαμε φέρει συνταγές και υλικά για το μάθημα της Μελέτης και τα διαβάσαμε).
- "Τα τρία μικρά λυκάκια"
- "Εγώ, ο πιο όμορφος".
Είπαμε παροιμίες για λύκους και διασκεδάσαμε με γλωσσικά παιχνίδια :
ΠΕΙΝΑΩ ΣΑΝ ΛΥΚΟΣ..
Οι μαθητές να ανιχνεύσουν τις αντιλήψεις που εκφράζονται μέσα από τα παραμύθια για τους λύκους.
4η Μέρα
Γι αυτό...
Επισκεφτήκαμε τη βιβλιοθήκη του δήμου ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ όπου μας ξενάγησαν στο χώρο και αναζητήσαμε παραμύθια με λύκους. Η συγγραφέας, κ. Β. Χατζηγιάννη μας διηγήθηκε το δικό της παραμύθι το οποίο μας άρεσε πολύ.
5η Μέρα
Φέτος ταξιδέψαμε σε μια χρονιά που ακούσαμε, διαβάσαμε αλλά και γράψαμε αρκετά παραμύθια. Αποφασίσαμε λοιπόν, ο καθένας από εμάς να βάλει τη φαντασία του και να γράψει μια μικρή τελευταία ιστορία με λύκους άγριους,καλούς, όμορφους, διαφορετικούς..
Και ζήσανε οι λύκοι καλά, αλλά κι εμείς ακόμα καλύτερα ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου