etwinning 2014

Στο πλαίσιο του eTwinninig National συνεργαζόμαστε φέτος δυο σχολεία, τέσσερα τμήματα.Οι μαθητές των Β1 και Β3 του 12ου Δ.Σ. Ζωγράφου και των Α΄και Β΄τάξεων του 14ου Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής θα παρουσιάσουν αγαπημένα τους παραμύθια με ένα διαφορετικό πιο σύγχρονο, αλλά όχι απαραίτητα και πιο αποτελεσματικό τρόπο, τα ψηφιακά μέσα. Κατά τη διάρκεια του έργου θα δημιουργήσουμε τα δικά μας παραμύθια, θα τα δημοσιεύσουμε σε ψηφιακή μορφή, θα ασχοληθούμε με τη μελέτη των αφηγηματικών μορφών και με την εικαστική απόδοση των παραμυθιών. Οι ΤΠΕ θα διευκολύνουν τη συνεργασία των δυο σχολείων και την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών.



Σχετικές δραστηριότητες θα αναρτούνται στα ιστολόγια των δυο σχολείων καθώς και στο TwinSpace του έργου.


Posted by Γιώργος Γαμβρινός
=============================================================================================

Μέχρι τώρα λοιπόν....

=============================================================================================
18 Δεκεμβρίου 2014
Posted by 'Εφη Κακαλέτρη - Γεωργία Στεργιώτου

Λίγες μέρες απομένουν για τα Χριστούγεννα...
Αποφασίσαμε να στείλουμε τις ευχές μας στους φίλους μας του 12 Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου.
Οι μαθητές ήταν πολύ ευχαριστημένοι που είχαν να ετοιμάσουν κάτι γιορτινό για τους συμμαθητές τους.
Φτιάξαμε από μια χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά και με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας,  οι ζωγραφιές μας γίναν κάρτες.


Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, υγεία και ευτυχία για κάθε μέρα του χρόνου..

14ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής



Α και Β τάξεις







5 Δεκεμβρίου 2014
 Posted by MARIA TRIKA
παραμύθια.1 from trikamaria


=============================================================================================
1 Δεκεμβρίου 2014
Posted by Γεωργία Στεργιώτου




Για να γράψουμε παραμύθι πρέπει να μάθουμε να γράφουμε προτάσεις.

Για να γράψουμε προτάσεις πρέπει πρώτα να μάθουμε να γράφουμε λέξεις.

Ήδη έχουμε μάθει κάποιες λέξεις. 

Αφού λοιπόν δημιουργήσαμε ομάδες συνεργασίας, πήραμε μερικές από αυτές τις λέξεις που ξέρουμε και κάθε ομάδα σύνθεσε μια δική της πρόταση. Εικονογραφήσαμε και την πρόταση. 



Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να ταιριάξουμε αυτές τις προτάσεις μεταξύ τους και… να τι καταφέραμε!!!



========================================================================

27 Νοεμβρίου 2014

Posted by Efi Kakaletri


Χωριστήκαμε σε ομάδες. Διαβάσαμε το παραμύθι. Το διάβασμα συνοδευόταν από απαλή μουσική. Στη συνέχεια συζητήσαμε για την υπόθεση. Οι μαθητές αναφέρθηκαν σε αυτά που τους έκαναν εντύπωση. Είπαμε ότι κάθε ιστορία έχει ΑΡΧΗ ΜΕΣΗ ΤΕΛΟΣ.. Συζητήσαμε και αποφασίσαμε να γράψουμε και εμείς το δικό μας, συνεργατικό, παραμύθι. Οργανωθήκαμε σε ομάδες, σηκώσαμε τα μανίκια, πήραμε τα μολύβια, τις ξυλομπογιές και ξεκινήσαμε... Γίναμε εικονογράφοι και το διασκεδάσαμε!Επιλέξαμε μουσική υπόκρουση που πιστεύαμε ότι του ταίριαζε. Για το τέλος της ιστορίας παίξαμε τη δική μας μουσική με τα μουσικά μας οργανάκια.

Το νησί του πειρατή from 14th Primary School of Heraclion Athens Greece
=============================================================================================

19 Νοεμβρίου 2014

 Posted by Eirini Karagiorgaki
Καθίσαμε αναπαυτικά στα μαξιλαράκια μας και χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε ομάδα αφηγήθηκε ένα γνωστό αγαπημένο παραμύθι.Αφού τα ακούσαμε με προσοχή είπαμε να παίξουμε...Η κάθε ομάδα θα δάνειζε τον ήρωα του παραμυθιού της στην άλλη ομάδα και με τη σειρά της θα έπαιρνε έναν άλλο ήρωα. Πώς θα ήταν το παραμύθι της Σταχτοπούτας χωρίς την Σταχτοπούτα; Τι θα έκανε ο Κοντορεβιθούλης όταν θα συναντούσε τον κακό λύκο; Θα κατάφερνε η Κοκκινοσκουφίτσα να χτίσει ένα γερό σπίτι για να προστατευτεί από τον κακό λύκο; Πώς θα αντιμετώπιζαν τα τρία γουρουνάκια την κακιά μητριά;
Στην αρχή μπερδευτήκαμε, γελάσαμε όμως τελικά τα καταφέραμε ...
=============================================================================================

7 Νοεμβρίου 2014

Posted by MARIA TRIKA

Αφού συζητήσαμε με τα παιδιά για το φετινό πρόγραμμα και τον τρόπο που θα το προσεγγίσουμε χωριστήκαμε σε ομάδες και τα παιδιά προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το λογότυπο που θα ταίριαζε.

B3 logo from trikamaria
=============================================================================================

7 Νοεμβρίου 2014

Posted by Efi Kakaletri
Είπαμε "καλημέρα" όπως την ένοιωθε ο καθένας μας.
Χαρούμενα, λυπημένα, θυμωμένα, βαρετά, με όρεξη, κουρασμένα...
Με τη μουσική να μας κάνει παρέα, κάναμε ένα κύκλο, είπαμε δυνατά ένα αγαπημένο χρώμα και ένα συναίσθημα.
Διαβάσαμε το παραμύθι " Η παλέτα των Συναισθημάτων" και συζητήσαμε πως ο ζωγράφος έδειξε στη Συναισθηματικούλα ότι έχουμε πολλά συναισθήματα και πρέπει να μάθουμε να τα αναγνωρίζουμε και να τα ξεχωρίζουμε.
Στο τέλος πήραμε τα πινέλα μας και τον καμβά και δώσαμε μορφή στα συναισθήματά μας.





=============================================================================================
29 Οκτωβρίου 2014

Posted by Efi Kakaletri,
Οι μαθητές περπατούν γύρω γύρω στην αίθουσα. Ακούγεται μουσική. Το βαλς των χαμένων ονείρων. Σκέφτονται τη διάθεση που τους δημιουργεί η κίνηση και ο ήχος. Χρησιμοποιώντας χρώματα , αποτυπώνουν στο χαρτί τα συναισθήματά τους. Εικάζουν. 


23 Οκτωβρίου 2014



Σήμερα η μέρα μας ξεκίνησε με μια ευχάριστη έκπληξη.

Οι φίλοι μας από το 12ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου μας έστειλαν τα γράμματά και τις ζωγραφιές τους, τα οποία λάβαμε με ενθουσιασμό.
Τα διαβάσαμε με μεγάλη χαρά και διαπιστώσαμε ότι έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα.














Εκείνο όμως που μας έδωσε μεγαλύτερη χαρά είναι ότι μάθαμε έναν ακόμα τρόπο για να επικοινωνούμε!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου